جیمی نت جیمی نت دانلود کم حجم بازی تیکن7 برای کامپیوتر tekken7 pc
پرتال تفریحی ابجی دانلود
عکس های بی حجابی بازیگران زن،عکس های لختی بازیگران زن ایرانی، عکس های لورفته بازیگران زن

دانلود کم حجم بازی تیکن7 برای کامپیوتر tekken7 pc

 

دانلود بازی تیکن. دانلود بازی تیکن برای کامپیوتر. دانلود بازی تیکن 7 برای کامپیوتر. دانلود بازی اکشن. بازی تیکن 6 برای کامپیوتر. دانلود بازی تیکن 4 برای کامپیوتر. دانلود بازی تیکن 5 برای کامپیوتر. دانلود بازی tekken 6 برای کامپیوتر. دانلود تیکن 6 برای کامپیوتر. بازی تیکن برای کامپیوتر

 


حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. این نسخه از بازی مخصوص کامپیوتر می باشد. هم اکنون این بازی جذاب و فوق العاده زیبا آماده دریافت است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin

دانلود بازی آرایش کردن عروس برای اندروید سیمبین کامپیوتر

دانلود بازی ارایش عروس . دانلود بازی دخترونه برای کامپیوتر . دانلود بازی دخترونه ارایش پرنسس . دانلود بازی دخترونه


Princess Barbie نام یک بازی باربی پرطرفدار دخترانه برای گوشیهای موبایل با سیستم عامل آندروید است. روال بازی مانند سایر بازیهای اینچنینی به این صورت است که باید با پوشاندن لباس دلخواه ، مدل و رنگ مو ، چشم ، رژ لب ، رژگونه ، ابرو ، سایه چشم ، کفش و … در انتها یک عروسک Barby خوشگل و باب میل خودتان داشته باشید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط admin
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد